Bali! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Carlijn Simmelink - WaarBenJij.nu Bali! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Carlijn Simmelink - WaarBenJij.nu

Bali!

Door: Carlijn

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

31 Juli 2010 | Nederland, Enschede

Heej allemaal!

Over iets minder dan 2 weken is het zover.. dan ga ik voor 5 maanden en een week stage lopen op Bali! Bijna alles is geregeld, alleen volgende week nog het visum ophalen in Den Haag en dan is alles rond.

Samen met Laura ga ik stage lopen in het paradijs dat Bali Dynasty Resort heet! Mijn broer is er met zijn vriendin al wezen kijken toen hij in Indonesië was, en het ziet er echt super mooi uit, (nog mooier dan op de foto's zegt ie ;) ) dus dat komt helemaal goed :) Samen met ons gaan Jorien en Sandra (2 meisjes van mijn opleiding) ook naar Bali en zitten bij ons in de buurt ook in een heel mooi Resort! Dus dat word erg gezelliggg!

Op vrijdagavond 13 augustus vliegen we om 18.25 vanaf Dusseldorf naar Schiphol (erg logisch) en dan vanaf Schiphol rechtstreeks door naar Denpasar. Daar zullen we zaterdagavond aankomen. In Denpasar worden we opgehaald door een van de medewerkers van het Resort en dan zien we wel waar we belanden...

Tijdens mijn stage zal ik alles wat ik gedaan en beleefd heb op deze site bijhouden zodat jullie mij kunnen volgen!

Veel liefs, Carlijn

• 31 Juli 2010 - 17:34

Sandra Van Dijk:

Het wordt gezelliggggg :D! Had Laura jou ook verteld dat we de 20e samen een drankje gingen doen? :p

• 02 Augustus 2010 - 12:09

René Kooij:

Heey Carlijn:D

Wel veel foto's maken he van alle mooie dingen die je daar gaat zien en meemaken!!!:)
    lekkere lange vlucht ook trouwens! tot het volgende berichtje!!

xx

• 03 Augustus 2010 - 18:49

Pap Hans:

Dag lieve meid,
    Nog een paar nachten slapen en dan ga je opreis. We vinden het beregoed van je. Dikke kus - pap de klusser

• 08 Augustus 2010 - 14:20

Joost:

heel erg veel succes

• 09 Augustus 2010 - 10:55

Ernst:

Lieverd!

Het komt nu wel erg dicht bij...nog vier wereldgerechten met je eten en dan ben je weg! Spannend maar ontzettend gaaf! Ben benieuwd naar al je avonturen!

Dikke kus

• 09 Augustus 2010 - 20:48

Roelie:

Ha die Carlijn,

Nog een paar nachtjes.....! Het gaat helemaal goed komen.

Liefs Roelie

• 04 September 2010 - 10:02