Today is the day - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Carlijn Simmelink - WaarBenJij.nu Today is the day - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Carlijn Simmelink - WaarBenJij.nu

Today is the day

Door: Carlijn

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

13 Augustus 2010 | Nederland, Enschede

Daar staat het dan: Ik vertrek vandaag.

Best gek om te zien! Ik kan er niet meer omheen.
Nu ik alles gepakt het gaat het dan toch echt beginnen. Nu eerst nog even koffie drinken, lunchen en dan om ongeveer 13.00 richting Dusseldorf! Daar zullen Ernst, Maarten, Paulien, Maaike, Pap, mam, Bart en de ouders van Laura ons samen uit gaan zwaaien! Een groot uitzwaai comité dus! Om 18.25 gaat het dan gebeuren, dan stijgt ons eerste vliegtuig op richting Amsterdam, en om 21.00 vanavond vliegt het tweede vliegtuig richting Denpasar! We worden daar morgenavond om 19.30 opgehaald door een medewerker van het resort met en bordje met groot onze namen erop!

Ik ga nu snel koffie drinken en mijn volgende reisverhaaltje krijgen jullie vanuit Indonesië!

Veel liefs en een dikke kus Carlijn


  • 13 Augustus 2010 - 09:07

    Reisgenoot ;):

    Ik wil niet meer :( zullen we annuleren :P

  • 13 Augustus 2010 - 09:07

    Petra:

    Goede reis!!!

    Liefs Wes en Peet

  • 13 Augustus 2010 - 11:19

    Claudia:

    Goede reis! x

  • 13 Augustus 2010 - 15:10

    Sandra:

    Volgende week zijn we weer met zn 4! :D Goede reis & geniet er van

  • 13 Augustus 2010 - 18:08

    Maaike:

    Ik heb echt niet gehuild.......

  • 14 Augustus 2010 - 11:53

    René Kooij:

    Hey Carlijn,

    big day dus gister! en nu zit je nog steeds in het vliegtuig:D

    geniet ervan!!!

    x René

  • 14 Augustus 2010 - 17:50

    Paulien:

    Jaja, daar ging je dan! Stoer gedaan hoor haha, jij ligt nu wel al lekker te slapen denk ik. Ben benieuwd wat je morgen van de omgeving vindt:D

    Groetjes uit Groningen

  • 15 Augustus 2010 - 11:25

    Pap Hans:

    Dag lieve meiden,

    Wat fijn dat jullie eerste entree zo prettig is verlopen, we zijn trots op jullie
    kus uit koeler Enschede

  • 16 Augustus 2010 - 00:05

    Max:

    Heej carlijn ! Heeeel veel plezier ! mag hopen dat je het net zo mooi hebt als ik en nog mooier :D dan komt het helemaal goed daar ;)

    Ciaooo (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 22847

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2010 - 18 Januari 2011

Stage Bali

Landen bezocht: